Perjantaipulla

kesäkuuta 05, 2015

Paitsi, että se pulla on kyllä sunnuntainen. Ja syöty. Tässä on käynyt nyt leipurin tyttärellä niin ohraisesti, että hän on oppinut mitä ilmeisemmin leipomaan pullaa. Korvapuustit alkoivat jo sujua niin hyvin, että kikkarat tunnisti korvapuusteiksi, joten oli vaihdettava tuoteartikkelia. Niinpä tein bostonkakun. Ylivoimaisesti parasta ikuna! Luulin aina, että bostonpullan tekeminen on vaikeaa, mutta kakku ei jäänyt edes keskeltä raa´aksi, kuten korvapuustit ovat jääneet.

Päivitän leipomukseni aina instan lisäksi myös perheen whatsappiin. Pitäähän sitä nyt leipurille päästä brassailemaan pullaluomuksillaan. Viimeksi hihkuin, että: Nyt ette kyllä enää tunne mua! Mä osaan leipoa pullaa....ja painan kohta 200 kg. 

Pulla on aina ollut mun lempileivonnainen, joten on hyvin vaarallista osata tehdä sellaista itse. Kerran töissä juttelimme mikä on paras leivonnainen. (No se pulla!) Ja tyypit alkoivat nauraa, että kaikista maailman suklaa-juusto-jäätelö-kakkujen ja muiden hienojen suussasulavien leivonnaisten joukosta mä valitsen - pullan. Hell yeah!

(Sanoinko nyt tarpeeksi monta kertaa jo pulla?)

Pulla!




You Might Also Like

5 kommenttia

  1. No nam!!! kuvat ainakin vakuutti=D

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Nam! Pulla on myös mun suosikki! Lapsena en muusta tykännytkään. Nyt aikuisena olen alkanut tykkänään myös kakuista ja muista herkuista, mutta onhan itsetehty Pulla ihanaa! Mä leivoin eilen vaniljacremepullia. Jo toista kertaa tänä keväänä. Edellisistä leipomista on vuosia. Tuota bostonkakkua vois kokeilla myös. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kreemipullat on parhaita ja kunnon rähmäpullat tietysti myös! Joo kokeile ihmeessä. Kivaa viikkoa sinne!

      Poista
  3. Oioi,, kuinka herkun näköistä! Blogisi näyttää muiltakin osin olevan "mun makuun", joten lueskelen jatkossakin :) Kivaa myös nähdä vilauksia teiän pikkuisesta, mun baby on jo 4,5kk jössikkä :D
    -saara

    VastaaPoista

INSTAGRAM | @lindsonja

Uusimmat postaukset